Receptie 40-jarig jubileum

De Buurtvereniging Zennewijnen bestaat 40 jaar!

Op vrijdag 17 februari hebben vele leden, oud-leden, overige inwoners van Zennewijnen en wethouder Laurens Verspuy & wijkregisseur Elly van Schaik een drukkeP1020976 en gezellige receptie in het buurthuis bezocht. De oprichting van de vereniging en de ontwikkelingen rond de vereniging en het buurthuis werden gememoreerd door de voorzitter. Het bestuur zong een lied uit de tijd van Farce Majeure (“Het is uit het leven gegrepen”) hetgeen een daverend applaus opleverde!  En de wethouder prees het buurtschap met zo’n actieve en levendige club. De vernieuwde website werd gepresenteerd en tot slot werd algemene en muziekkennis over het jaar 1977 getoetst (als voorproefje op de pub-quiz in juni). Daarna genoten we van gebak en heerlijke hapjes. Het was een leuke avond!